1. بررسی رابطه‌ی رهبری سطح پنج و توانمندسازی ساختاری با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی روان‌شناختی معلّمان.

حسین معجونی؛ محمدرضا اردلان؛ سیروس قنبری؛ افشین افضلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 تیر 1400

http://dx.doi.org/10.22108/jas.2021.128223.2085

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه‌ی رهبری سطح پنج و توانمندسازی ساختاری با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی روان‌شناختی بود. جامعه آماری پژوهش متشکل از تمامی معلّمان ابتدایی استان فارس بودند که از این جامعه به روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای نسبی و بر اساس فرمول کوکران نمونه‌ای 375 نفری انتخاب شدند. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی ...  بیشتر