1- آذر ، عادل و مومنی ، منصور ، "آمار و کاربرد آن در مدیریت" ، سمت ،جلد دوم ،چاپ هفتم، 1384
2- ایران زاده، سلیمان"جهانی شدن و تحولات استراتژیک در مدیریت و سازمان". چاپ دوم، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، 1384
3- جعفری، محمدتقی "فرهنگ پیشرو "، چاپ سوم، انتشارات علمی فرهنگی، 1381
4- حسینی، سید یعقوب " آمار ناپارامتریک روش تحقیق و نرم افزار آماری SPSS " ، چاپ دوم، دانشگاه علامه طباطبایی تهران، 1386
6- شریف زاده، کاظم ، "مدیریت و فرهنگ سازمانی"، چاپ سوم، نشر قومس، 1385
7- طوسی، محمدعلی، فرهنگ سازمانی، چاپ سوم، تهران، مرکز آموزش مدیریت دولتی، 1381
8- وندال ،فرنچ و سسیل،اچ.بل. "مدیریت تحول در سازمان"، ترجمه سید مهدی الوانی و حسن دانایی فرد،چاپ سوم ، تهران،انتشارات صفار، 1383
9- ممی زاده، جعفر " مدیریت فرهنگ سازمانی"، فصلنامه مدیریت دولتی، شماره25، 1373
10- هارولد کونتز، سیریل اودانل و هاینز ویهرخ "اصول مدیریت" ، ترجمه علی اکبر فرهنگی، سید امین علوی و اکبر مهدویان ، مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ چهارم، 1385
11- Denison, Daniel (2000). "Organizational Culture and Corporate Social Responsibility: Can it be a key lever for Driving Organizational Chang?" International Institute for Management Development, Denison@imd. Chapter2.
12- Fleming, M. (2002) "What is safety culture? Rail way safety ever green House, Available at: www.google.com \ rwf\.
13- Frankental, Peter. (2005) "Corporate Social Responsibility - Apr Invention?” Corporate Communications: An International Journal V.6 Number. _PP 18-23.
14- Gray, Daniel H. (2007) "Standards of Corporate Responsibility are Changing" Financial Analysts Journal, Vol. XXV II No. 5, Sept. Oct
15- Greenberg, J & Baron, R.A (2000) "Behavior in Organizations", Prentice-Hall, Inc., 7th Ed.
16- Holowzki, Antonia “The relationship between knowledge management and organization culture”, Applied information management program, December, 2002.
17- Institute for Supply Management (ISM), (November _ 2007); "Principles of Social Responsibility"; Sage Publication
18- Koene, A. (2002) "Leadership effects on organizational climate and financial performance" – Local leadership effects in china organizations, The Leadership Quarterly Vol.13 Issue 3:193_215.